دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما EH504WIFI

عمر لامپ:  3000 ساعت در حالت روشن،4000 ساعت در حالت اکو، 4500 ساعت در حالت داینامیک، 5000 ساعت در حالت اکو+

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI

برای نمایش تصاویر و فیلم های آموزشی در محیط های اداری و آموزشی استفاده از یک ویدئو پروژکتور قدرتمند ضروری است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربردهایی است و تصاویری شفاف و درخشان را در ابعاد مناسب به شما ارائه می دهد.

پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارید و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH504WIFI را توصیه می کنیم.

این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های کنفرانس، اتاق جلسات، مراکز آموزشی و برگزاری مراسم های مذهبی طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت را بر آورده می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH504WIFI

  • تصاویر را FULL HD تماشا کنید

دیتا ویدیو پروژکتور اپتما EH504WIFI مجهز به پنل DLP است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 15000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آورد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI است که برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH415WIFI می توان گفت که جزئیات تصاویر با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH504WIFI

  • نمایشی شفاف و چشمگیر

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتورOPTOMA EH504WIFI که استفاده از آن را در کلاس های درس و اتاق های اداری امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 5000 لومنی این دیتا ویدئو پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود در طول روز بدون تاریک کردن فضا بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید.

نمایشی شفاف و چشمگیر

  • قابلیت تغییر لنز برای افزایش کارایی

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI امکان استفاده از لنزهای مختلف بر روی آن است. با توجه به این قابلیت شما می توانید از دیتا پروژکتور در محیط های مختلف به آسانی استفاده کرده و متناسب با شرایط محل نصب، از مناسب ترین لنز بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم برای تهیه انواع لنز ویدئو پروژکتور با کارشناسان ایده برتر به شماره 021-73027 تماس بگیرید.

برای نصب آسان ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH504WIFI در شرایط سخت، این ویدئو پروژکتور به یک محدوده بزرگنمایی بزرگ و جا به جایی عمودی لنز مجهز است و همچنین با برخورداری از ویژگی تنظیم هندسی این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به دیوارهای ناهموار و مشکل که ویدئو پروژکتور باید زاویه دار نصب گردد را دارد.

قابلیت تغییر لنز برای افزایش کارایی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI

  • طول عمر لامپ در شرایط مختلف

در دیتا ویدئو پروژکتور اپتما از لامپ 310 وات استفاده شده که طول عمر آن در حالت عادی برابر با 3000 ساعت ، در حالت اکو برابر با 4000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 4500 ساعت و در حالت اکو+ برابر با 5000 ساعت می باشد. از این جهت تا مدتی نیازی به تعویض مداوم لامپ و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت از ویدئو پروژکتور استفاده کنید.

طول عمر لامپ در شرایط مختلف

  • قدرت نمایش مطلوب

همانطور که اشاره شد ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI با توجه به لنز توانایی نمایش تصاویر را با کیفیت مطلوب دارد. تصاویری که این ویدئو پروژکتور به نمایش درمی آورد دارای ابعاد حدقل 26.2 اینچ و حداکثر 301.1 اینچ می باشد.

قدرت نمایش مطلوب

  • سهولت در ارتباط با دستگاه های دیجیتال

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به راحتی می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل نمود. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور مجهز به وای فای بوده و از قابلیت اتصال وایرلس نیز برخوردار است.

سهولت در ارتباط با دستگاه های دیجیتال

 جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI یکی از بهترین پروژکتور ها برای مصارف اداری و آموزشی می باشد. به همین منظور برای استفاده از ویدئو پروژکتور وایرلس اپتما OPTOMA EH504WIFI هم می توانید آن را به سقف متصل نموده و هم می توانید بر روی پایه و میز قرار دهید.

اگر خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس را دارید می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایده برتر از قیمت روز ویدئو پروژکتورها مطلع شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی